Дослідження розподілу потоків потужності по паралельних гілках двопотокової трансмісії
Abstract
За допомогою технології аналізу трансмісій, що являє собою побудову довільних структурних схем трансмісій з меню їх елементарних базових елементів із паралельною автоматизованою генерацією їх математичних моделей, розглянуто двопотокову трансмісію шахтного дизелевоза та визначено кутові швидкості, моменти, параметри структурних елементів, що входять до її складу. Досліджено співвідношення потужностей, що протікають у паралельних гілках трансмісії. Пропонується замінити планетарний ряд на звичайний симетричний диференціал з передаточним відношенням k = –1, із введенням якого значення відношення вказаних потужностей максимальне, при цьому більша частина потужності двигуна буде протікати через механічну гілку трансмісії, що позитивно відіб’ється на загальному к. к. д. трансмісії. Виконано імітаційне моделювання та обґрунтовані раціональні конструктивні параметри двопотокових гідрооб'ємномеханічних трансмісій для шахтних дизелевозів за критерієм макси-муму загального к. к. д. С помощью технологии анализа трансмиссий, которая представляет собой построение произвольных структурных схем трансмиссий с меню их элементарных базовых элементов с параллельной автоматизированной генерацией их математических моделей, рассмотрена двухпотоковая трансмиссия шахтного дизелевоза и определены угловые скорости, моменты, параметры структурных элементов, которые входят в ее состав. Исследованы соотношения мощностей, протекающих в параллельных ветвях трансмиссии. Предлагается заменить планетарный ряд на обычный симметричный дифференциал с передаточным отношением k = –1, с введением которого значение отношения указанных мощностей максимальное, при этом большая часть мощности двигателя будет проходить через механическую ветвь трансмиссии, что положительно отразится на общем к. п. д. трансмиссии. Выполнено имитационное моделирование и обоснованны рациональные конструктивные параметры двухпотоковых гидрообъемно-механических трансмиссий для шахтных дизелевозов по критерию максимума общего к. п. д. By means of technology of analysis of transmissions, that is a construction of arbitrary flow diagrams of transmissions with the menu of their elementary base elements with the parallel automated generation of their mathematical models, the two stream transmission of mine diesel locomotive is considered and angular rates, moments, parameters of structural elements that are included in its composition, are defined. Correla-tions of power capacity in the parallel branches of transmission are investigated. It is suggested to substitute a planetary row by an ordinary symmetric differential with the transmission relation of k = –1, with introduction of that the value of relation of the indicated powers is maximal; here greater part of engine power will pass through the mechanical branch of transmission, that will positively affect general performance coefficient transmissions. The imitation design is executed and rational structural parameters of two stream hydro mechanical transmission transmissions for mine diesel locomotive on the criterion of maximum general performance coefficient are substantiated in the paper.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1041
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6653