Причини низького рівня використання систем комп’ютерної математики під час вивчення математики майбутніми інженерами
Abstract
Показано, що проблема «підміни навчання основам математики навчанням основам роботи з системами комп’ютерної математики (СКМ)» є головною на шляху пошуку прикладів вдалого застосування потужних інтелектуальних можливостей сучасних СКМ у навчанні вищої математики студентів нематематичних спеціальностей. Зазначено, що пошук ефективних шляхів розв’язання цієї проблеми ускладнюється низкою негативних тенденцій, зокрема: скороченням курсів вищої математики; погіршенням якості математичних знань абітурієнтів; зниженням інтересу студентів до вищої математики. Визначено перспективний напрямок указаного пошуку, який полягає у створенні на основі СКМ навчально-контролюючих комплексів, що включають тренажери для автоматизованого відтворення покрокового ходу розв’язання типових задач з вищої математики. Показано, что проблема «подмены обучению основам математики обучением основам работы с системами компьютерной математики (СКМ)» является главной на пути поиска примеров удачного применения мощных интеллектуальных возможностей современных СКМ в обучении высшей математике студентов нематематических специальностей. Отмечено, что поиск эффективных путей решения этой проблемы усложняется рядом негативных тенденций, в частности: сокращение курсов высшей математики; ухудшением качества математических знаний абитуриентов; снижением интереса студентов к высшей математике. Определено перспективное направление указанного поиска, которое заключается в создании на основе СКМ учебно-контролирующих комплексов, включающих тренажеры для автоматизированного воспроизведения пошагового хода решения типовых задач по высшей математике. It says that the problem is "spoofing learning the basics of mathematics to teaching basics of the system of computer mathematics SCM" is the main way to find examples of successful use of powerful intellectual capacities of modern SCM learning higher mathematics students nonmathematical specialties. It is noted that the search for effective ways of solution of this problem is complicated by a number of negative trends, such as: reducing rates of Mathematics, deterioration of mathematical knowledge students, decrease of interest to students of higher mathematics. Definitely a promising direction specified search that is to build from SCM educational test systems, including fitness equipment for automated playback incremental progress solving typical problems of higher mathematics.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1045
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6658