Техніко-економічні аспекти застосування асинхронізованих генераторів на ТЕС
Author
Сегеда, М. С.
Олексин, В. П.
Олексин, А. В.
Date
2013-08-22Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Розроблено математичну модель вибору оптимального варіанта регулювання напруги на шинах ТЕС в умовах існування в енергосистемі режимів з надлишками реактивної потужності. Разработанная математическая модель выбора оптимального варианта регулирования напряжения на шинах ТЕС в условиях существования в энергосистеме режимов с излишками реактивной мощности. Mathematical model of choice of optimal variant of tension adjusting on tires of CHP plant in the conditions of existence in the modes grid with surpluses of reactive-power is developed in the paper.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1085
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6697