До питання комунікативного підходу в освіті
Author
Прищак, М. Д.
Прыщак, Н. Д.
Pryschak, M. D.
Date
2013-05-21Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Зроблено спробу означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку особистості. Визначено характеристики комунікативного підходу. Сделана попытка определения коммуникативного подхода как значимого методологического принципа образования. Внимание акцентируется на анализе коммуникации как онтологической, телеологической и аксиологической основы развития личности. Определены характеристики коммуникативного подхода. The article attempts to denote communicational approach as an important methodological principle of education and pedagogic. Attention is focused on the analysis of communication as ontological, teleological and axiological foundations of personality development. Determined characteristics of the communicational approach.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1139
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6752