• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра безпеки життєдіяльності та педагогіки безпеки
  • Наукові роботи каф. БЖДПБ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра безпеки життєдіяльності та педагогіки безпеки
  • Наукові роботи каф. БЖДПБ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Практичні аспекти формування професійної компетентності вчителів-філологів

Автор
Жиле, Л. І.
Дата
2015
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. БЖДПБ [615]
Анотації
Практичні аспекти формування професійної компетентності вчителів-філологів. Метою даного дослідження є аналіз практичних аспектів формування інформаційної компетентності вчителів іноземної мови з використанням інтерактивних технологій. У статті доведено, що актуальними наразі є пошуки таких інтерактивних стратегій навчання, які пов’язані з використанням інформаційних і комунікаційних технологій в процесі спілкування учнів з вчителем та між собою. У цілому процес формування професійної компетентності вчителів іноземної мови повинен охоплювати методичну, змістову, процесуальну та особистісну складові навчально-виховного процесу навчального закладу.
 
Practical aspects of formation of professional competence of teachers-philologists. The aim of this study is to analyze the practical aspects of the formation of information competence of foreign language teachers using interactive technologies. It is proved in the paper that the search of such interactive teaching strategies, which involve the use of information and communication technologies in the process of communication with the teacher and students is very actual. In general, the process of formation of professional competence of foreign language teachers should comprise methodological, contentive, procedural and personal components of the educational process of school. Practice shows that students in the learning process which used interactive technologies, achieved significantly better results during an oral interview and performance of tasks in a foreign language. It should also be noted that the use of interactive technologies has a positive effect on the dynamics of employment, promotes cooperation between both pupils and teachers, and between students in the classroom to create an atmosphere of creativity and competition.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6874
Відкрити
Жиле_стаття.pdf (143.3Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ