• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Дослідження характеристик мультирежимного клапана розподільника для гідроприводів мобільних робочих машин

Author
Козлов, Л. Г.
Петров, О. В.
Гайдамак, О. Л.
Козлов, Л. Г.
Петров, А. В.
Гайдамак, О. Л.
Kozlov, L. G.
Petrov, O. V.
Haidamak, O. L.
Date
2007
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ТАМ [392]
Abstract
Розроблено нову схему мультирежимного клапана запобіжно-переливної секції розподільника для гідроприводів мобільних робочих машин. Створена нелінійну математичну модель гідроприводу і визначено вплив конструктивних параметрів мультирежимного клапана. Виявлено значення параметрів мультирежимного клапана, які в гідроприводі підвищують значення гідравлічного ККД і забезпечують мінімізацію величин похибки стабілізації, часу регулювання і величини перерегулювання.
 
Разработана новая схема мультирежимного клапана предохранительно-переливной секции распределителя для гидроприводов мобильных рабочих машин. Создана нелинейная математическая модель гидропривода и определено влияние конструктивных параметров мультирежимного клапана. Выявлены значения параметров мультирежимного клапана, которые в гидроприводе повышают значения гидравлического КПД и обеспечивают минимизацию величин погрешности стабилизации, времени регулирования и величины перерегулирования.
 
A new multi-regulation valve of the pressure relief section of the directional control valve for the hydraulic drive of mobile working machines has been developed. A non-linear mathematical model of the hydraulic drive has been created and it was determined the influence of the design parameters of the multi-regulation valve. Some values of the multi-regulation valve parameters have been found which provides increasing of the coefficient of efficiency and minimal values of stabilization error, regulation time and overshooting.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7261
View/Open
Стаття (1.076Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ