• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2012. № 2
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2012. № 2
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань

Автор
Штовба, С. Д.
Штовба, О. В.
Дата
2012
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2012. № 2 [41]
  • Наукові роботи каф. ММЕ [366]
  • Наукові роботи каф. КСУ [205]
Анотації
Запропоновано новий наукометричний показник, що оцінює дифузію знань. Він має дві складові, які визначаються за кількістю прямих та прихованих цитувань Запропонований підхід успадковує механізми оцінювання діяльності персоналу в сітьовому маркетингу. Аналогом прямого цитування виступають персональні продажі працівника, а непрямого цитування — продажі його команди.
 
Предложен новый наукометрический показатель для оценки диффузии знаний. Он имеет две составляющие, которые рассчитываются по количеству прямых и скрытых цитирований. Предложенный подход наследует механизмы оценки деятельности персонала в сетевом маркетинге. Аналогом прямого цитирования являются персональные продажи работника, а скрытого цитирования — продажи его команды.
 
A new scientometric indicator for evaluating the knowledge diffusion is suggested in the paper. The indicator has 2 components, which are calculated via the number of direct citations and the number of indirect citations. The proposed approach inherits the mechanisms of evaluation of staff performance in multilevel marketing. An analogue of the direct citation is personal selling of the employee, and an analogue of the indirect citation is the employee’s team selling.
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1197
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7445
Відкрити
1195.pdf (220.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ