Аналіз вітчизняного ринку риби та морепродуктів і факторів, що визначають поведінку споживачів на цьому ринку
Abstract
Визначено структуру споживання риби та морепродуктів, подано результати опитування споживачів риби та морепродуктів. Проведено аналіз ринку риби і морепродуктів та факторів, що впливають на споживчий вибір. Определена структура потребления рыбы и морепродуктов, представлены результаты опроса потребителей рыбы и морепродуктов. Проведен анализ рынка рыбы и морепродуктов и факторов, которые влияют на потребительский выбор. The results of survey of consumers of fish are given in the article. The analysis of factors which influence the consumer choice is conducted. The pattern of consumption of fish and marine products is determined.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1273
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7480