• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Ринкове позиціонування як фактор прискорення дифузії інформації про інновації

Author
Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Ратушняк, О. Г.
Несен, Л. Н.
Несен, В. В.
Ратушняк, О. Г.
Nesen, L. M.
Nesen, V. V.
Ratushnyak, O. G.
Date
2008
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [368]
  • Наукові роботи каф. ЕПВМ [398]
Abstract
Проаналізовано особливості впливу ринкового позиціонування на параметри дифузії інформації про інновацію. Запропоновано метод визначення еколого-економічної доцільності теплоізоляційних матеріалів як базового показника для вироблення релевантної стратегії ринкового позиціонування на основі співвідношення «інтегральна конкурентоспроможність–ціна». Цей показник визначається за допомогою апарата нечітких множин. Обґрунтовано можливість здійснення за вказаним співвідношенням подвійного позиціонування, направленого на спеціалістів – лідерів в каналах особистої комунікації, і на кінцевих споживачів – забудовників.
 
Проанализированы особенности влияния рыночного позиционирования на параметры диффузии информации об инновациях. Предложен метод определения эколого-экономической целесообразности теплоизоляционных материалов в качестве базового показателя для выработки верной стратегии рыночного позиционирования на основе соотношения «интегральная конкурентоспособность–цена». Этот показатель определяется с помощью аппарата нечетких множеств. Обоснована возможность осуществления по указанному соотношению двойного позиционирования, направленного на специалистов – лидеров в каналах личной коммуникации, и на конечных потребителей – застройщиков.
 
The features of the market positioning influence on the parameters of diffusion of information about innovations have been analyzed. The method of determination of ecologically-economic expedience of heat-insulation materials has been offered as a main index for the making of the relevant market positioning strategy on the basis of the “integral competitiveness/price” correlation. The given index is determined by the system of unclear sets. The possibility of the double positioning realization based on the indicated correlations has been substantiated, directed to the experts – leaders in the channels of personal communications, and to the end-users – developers.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7498
View/Open
РИНКОВЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЯК ФАКТОР.pdf (253.6Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ