• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Оптимізація конструктивних параметрів гідророзподільника для гідроприводів, чутливих до навантаження мобільних робочих машин

Author
Козлов, Л. Г.
Крещенецький, Л. В.
Петров, О. В.
Козлов, Л. Г.
Крещенецкий, Л. В.
Петров, А. В.
Kozlov, L. G.
Kreshchenetskyi, L. V.
Petrov, O. V.
Date
2007
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ТАМ [392]
Abstract
Гідроприводи, чутливі до навантаження, за своїми характеристикам мають переваги перед традиційимиі гідроприводами. Розроблено нову конструкцію розподільника, створено модель та отримано розв’язки рівнянь моделі. Розроблений критерій оптимізації, що включає як статичні, так і динамічні характеристики гідропривода, та знайдено оптимальні сполучення конструктивних параметрів гідророзподільника для гідропривода, чутливого до навантаження.
 
Гидроприводы, чувствительные к нагрузке, по своим характеристикам имеют преимущества перед традиционными гидроприводами. Разработана новая конструкция распределителя, создана модель и получены решения уравнений модели. Разработанный критерий оптимизации, который включает как статические, так и динамические характеристики гидропривода и найдены оптимальные сочетания конструктивных параметров гидрораспределителя для гидропривода, чувствительного к нагрузке.
 
Load-sensing (LS) hydraulic drives have considerable better characteristics than traditional hydraulic drives. In order to the designed directional control valve a mathematical model has been developed. The optimization criterion of the directional control valve of LS hydraulic drive has been developed. It includes bath static and dynamic characteristics. According to the stated optimization parameters optimal design parameters combinations of the directional control valve of LS hydraulic drive have been found.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7666
View/Open
Стаття (180.2Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ