Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні осіб із обмеженнями життєдіяльності
Abstract
Визнання ролi iнформацiйних технологiй та необхiднiсть системи освiти вiдображати iнтереси суспiльства визначають завдання, зазначенi у Нацiональнiй доктринi розвитку освiти України, Державнiй про- грамi „Iнформацiйнi та комунiкацiйнi технологiї в освiтi i науцi на 20062010 роки”, Законi України „Про Основнi засади розвитку iнформацiйного суспiльства в Українi на 2007-2015 роки”. Серед цих завдань: впровадження IКТ у навчально-виховний процес; пiдвищення доступностi та ефективностi освiти; пiдготовка до життя в iнформацiйному суспiльствi; формування iнформацiйної культури та навичок застосування IКТ у майбутнiй професiйнiй дiяльностi.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7892