Аналiз iнформацiйного простору як об’єкту управлiння
Анотації
В умовах глобалiзацiї всiх сфер життя суспiльства, криз, що вiдбуваються в свiтi та їх впливу на суспiльство продовжує формуватися глобальний iнформацiйний простiр. Цей простiр стає самостiйним ефективним iнструментом для вирiшення масштабних полiтичних, економiчних та соцiальних задач. В цьому просторi всi країни iз своїми полiтичними та соцiально-економiчними особливостями є об’єктами iнформацiйного впливу. Тому перед кожною країною постає задача побудови системи управлiння iнформацiйним простором, що впливає на суспiльство, його адаптацiї, аналiзу, вибору критерiїв i моделей оцiнки та формування вiдповiдної ефективної реакцiї. Однiєю з характерних тенденцiй, яка складається за сучасних умов, не тiльки в Українi, а й у свiтi, - це випереджальний розвиток форм, способiв, технологiй i методик впливу на свiдомiсть й психiчний стан людини в порiвняннi з органiзацiєю протидiї негативним, деструктивним психологiчним впливам, iнформацiйно-психологiчним захистом особистостi й суспiльства в цiлому [1].
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7900