• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра економіки підприємcтва і виробничого менеджменту
  • Наукові роботи каф. ЕПВМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра економіки підприємcтва і виробничого менеджменту
  • Наукові роботи каф. ЕПВМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «BUSINESS TO BUSINESS»

Автор
Нікіфорова, Л. О.
Мещерякова, Т. К.
Ковтун, Р. В.
Nikiforova, L. O.
Mescheriakova, T. K.
Кovtyn, R. V.
Дата
2013-03-29
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ЕПВМ [398]
Анотації
В статті побудована теоретична модель для опису оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business». На основі такої моделі побудована технологія для експериментального визначення ефективності діяльності маркетолога. Отримані результати дозволяють сформувати ефективну систему маркетингової діяльності у сфері «business to business» та розвитку персоналу, яка буде базуватися на виконанні наступних умов: pi>pk, коли i<k; Ci>Ck, коли i<k. Дані результати можуть бути використані з урахуванням особливостей конкретного кадрового потенціалу підприємства, і тому їх застосування є перспективним для підвищення економічної ефективності як окремої фірми, так і економіки в цілому.
 
The theoretical model for describing the marketing optimization in «business to business» is considered in this article. The technology for experimental determination of a marketer effective activity is based on this model. To create a situation for negotiation specialists in B2B-marketing is applied game-theoreticapproach that allows to describe the process of reconciling the interests of its members – the parties (buyer and seller), called "players" and the process of selling a product or a service is called "game". The obtained results allow to create effective marketing activities in «business to business» and staff development, which will be based on the following conditions: pi>pk, when i<k; Ci>Ck,wherei<k
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7994
Відкрити
ОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ.docx (41.67Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ