Recent Submissions

  • Дослідження динаміки зношеності сміттєвозів у Житомирській області 

    Березюк, О. В.; Віштак, І. В.; Bereziuk, O. V.; Vishtak, I. V. (Житомирська політехніка, 2022)
    Визначено регресійну залежність, що описує динаміку зношеності сміттєвозів у Житомирській області та дозволяє її прогнозувати, що необхідно для вирішення проблеми поводження з твердими побутовими відходами. Побудовано ...
  • Analysis of NVIDIA Blackwell architecture for building graphics cards 

    Romaniuk, O. N.; Kostenko, A.; Романюк, О. Н. (International Scientific Unity, 2025)
  • Parallel execution of vertex, geometry, and fragment shaders in parallelized rendering processes 

    Romanyuk, O. N.; Bobko, O.; Романюк, О. Н. (Staten House LLC, 2025)
    The article examines methods and architectural approaches to the parallel execution of the three key software stages of the graphics pipeline – vertex, geometry, and fragment shaders. The levels of parallelism employed in ...
  • Аналіз методів розміщення об`єктів у доповненій реальності 

    Рейда, М. О.; Сергієнко, О. О.; Романюк, О. Н.; Рейда, О. М.; Reyda, M. O.; Romanyuk, О. N.; Reyda, O. M. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Розміщення об‘єктів у застосунках доповненої реальності є однією з найважливіших задач розробників програмного забезпечення, для таких систем. Від правильності вибору методу визначення положення залежить не лише ...
  • Комп`ютерні ігри як інноваційний інструмент лікування та реабілітації зору 

    Курінна, Ю. М.; Романюк, О. Н.; Romanyuk, O. N. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Технології все більше інтегруються у сферу медицини. Одним із новітніх напрямів є використання комп‘ютерних ігор у лікуванні та реабілітації зору. Традиційні методи терапії часто передбачають нудні вправи, які викликають ...
  • Аналіз методів постобробки в іграх 

    Вітковський, М. Р.; Романюк, О. Н.; Romanyuk, O. N. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Наведено аналіз постобробки в іграх та її методів, яка використовується для покращення візуального стилю.
  • Ігрова індустрія як інструмент сучасного маркетингу і реклами 

    Романюк, О. Н.; Малий, В. А.; Лесько, О. Й.; Romanyuk, O. N.; Lesko, O. Y. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Проаналізовано сучасні стратегії маркетингу та реклами у геймдеві. Підкреслюється значення гейміфікації як засобу залучення та утримання аудиторії. Описано типи рекламних інтеграцій у відеоіграх, включаючи статичну та ...
  • Ринок продажу комп`ютерних ігор в Україні: аналітика, тренди, перспективи 

    Романюк, О. Н.; Romanyuk, O. N. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Україна за останні два десятиліття поступово перетворилася на один із важливих осередків розробки комп‘ютерних ігор у Східній Європі. Український ринок та локальні розробники демонструють високий рівень конкурентоспроможності. ...
  • Кіберспорт у CS:GO: розвиток, вплив та перспективи 

    Кабаровський, І. О.; Романюк, О. Н.; Romanyuk, O. N. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Розглядається розвиток кіберспорту на прикладі гри Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), аналізуються чинники її росту, вплив на гравців, суспільство та економіку, а також перспективи подальшого розвитку галузі.
  • Найпопулярніші математичні комп`ютерні ігри 

    Романюк, О. Н.; Степанець, М. В.; Romanyuk, O. N. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Розглянуто найпопулярніші комп‘ютерні ігри.
  • Використання комп`ютерних ігор для покращення пам`яті 

    Романюк, О. Н.; Стахов, О. Я.; Ковальова, Ю. О.; Romanyuk, O. N.; Stakhov, O. Ya.; Kovalova, Yu. О. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Розглянуто питання використання комп‘ютерних ігор як засобу покращення пам‘яті. Аналізуються механізми впливу ігор на когнітивні функції, зокрема на робочу, епізодичну та процедурну пам‘ять.
  • Вплив кількості ігрових персонажів на обчислювальну складність гри 

    Романюк, О. Н.; Сацюк, І. А.; Котлик, С. В.; Romanyuk, O. N. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Розглянуто як навантаження від кількості персонажів впливає на ігровий процес та як розподіляється на центральний процесор, відеокарту та оперативну пам‘ять. Наведено основні методи оптимізації, що використовуються в ...
  • Використання комп`ютерних ігор для навчання 

    Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Мельник, А. В.; Romanyuk, O. N.; Romanyuk, O. V.; Melnyk, A. V. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    У сучасному освітньому середовищі комп‘ютерні ігри дедалі частіше використовуються як інноваційний інструмент навчання, що здатний змінити традиційні підходи до здобуття знань. Гейміфікація освітнього процесу — це ...
  • Нові технології процесорів AMD 

    Романюк, О. Н.; Маценко, Б. М.; Romanyuk, O. N.; Matsenko, B. M. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Представлено нові процесори AMD з їхніми технологіями та характеристиками а також основними функціями, розглянуто їх сервісні, десктопні та мобільні процесори, визначено чим відрізняються сервісні, десктопні та мобільні ...
  • Перспективи розвитку комп`ютерних ігор 

    Романюк, О. Н.; Майданюк, В. П.; Котлик, С. В.; Romanyuk, O. N.; Maidaniuk, V. P.; Kotlyk, S. V. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Розглянуто перспективи розвитку комп‘ютерних ігор у контексті сучасних технологій. Особливу увагу приділено графічним інноваціям, штучному інтелекту, нейроадаптивним системам, гейміфікації та інклюзивності. Окремо ...
  • Використання нелінійності сюжету як ігрової механіки 

    Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Сацюк, І. А.; Zavalniuk, Ye. K.; Romanyuk, О. N.; Satsiuk, I. A. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Розглянуто переваги використання нелінійного сюжету у якості ігрової механіки. Проаналізовано рівні та моделі формування нелінійних сюжетів, переваги та недоліки їх застосування.
  • Гейміфікація та дофаміновані механізми 

    Романюк, О. Н.; Іванишен, М. К.; Котлик, С. В.; Romanyuk, O. N.; Kotlyk, S. V. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Досліджується роль гейміфікації як інструменту підвищення мотивації в освітньому процесі через активацію дофамінової системи мозку. Розглянуто, як ігрові елементи впливають на внутрішню та зовнішню мотивацію студентів, ...
  • Ігрові механіки з використанням нейрогарнітур 

    Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Бабій, Б. В.; Майданюк, В. П.; Котлик, С. В.; Romanyuk, O. N.; Romanyuk, O. V.; Maidaniuk, V. P.; Kotlyk, S. V. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Досліджено потенціал використання нейрогарнітур у сучасному геймдизайні. Описано принципи роботи нейроінтерфейсів та наведено приклади інтеграції таких технологій в ігрові механіки. Проаналізовано технічні та дизайнерські ...
  • Реалізація реалістичної фізичних процесів у багатокористувацьких іграх 

    Романюк, О. Н.; Теренчук, А. Т.; Котлик, С. В.; Romanyuk, O. N.; Terenchuk, А. Т.; Kotlyk, S. V. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    Розглянуто питання реалізації реалістичних фізичних процесів у багатокористувацьких іграх. Особливу увагу приділено задачі синхронізації фізичних обчислень між клієнтами та сервером. Висвітлено способи розв‘язання ...
  • Регулювання адаптивною складністю комп`ютерних ігр за допомогою штучного інтелекту 

    Пастушенко, Н. Г.; Романюк, О. Н.; Romanyuk, O. N. (Одеський національний технологічний університет, 2025)
    У роботі наведено аналіз використання штучного інтелекту для динамічного регулювання складності комп‘ютерних ігор. Проаналізовано алгоритми адаптивної складності, їх вплив на ігровий досвід користувача та перспективи ...

View more