Соціальний пакет як метод підвищення мотивації до трудової діяльності працівників підприємства
Автор
Карачина, Н. П.
Зайкова, В. С.
Орищук, Л. І.
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [340]
Аннотации
У статті проаналізовано сутність поняття "соціальний пакет" та його місце в підприємництві. Досліджено класифікацію, основні функції та встановлено закономірності його еволюції. Визначено цілі роботодавців щодо введення соціального пакету на підприємстві. Проаналізовано основні чинники ефективності його функціонування. Виявлено основні методи щодо формування соціального пакету та його основні складові. Розглянуто комплексний та індивідуальний підходи до формування соціального пакету.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8258