• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Теоретико-методологічний аналіз дефініції «концепції маркетингу»

Author
Філатова, Л. С.
Новохацька, Л. В.
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [372]
Abstract
В статті розглянуто основні підходи до визначення понят- тя «концепції маркетингу». Виділено та досліджено роль п’яти класичних концепцій маркетингу, та акцентовано на важливій ролі сучасних концепцій, які враховують не лише збутову, ви- робничу діяльність і т. д., але й соціо-еколого-економічних фак- тори. Тому набуває актуальності визначення тенденцій розви- тку сучасних концепцій маркетингу та їх місце в господарській діяльності підприємства.
 
В статье рассмотрены основные подходы к определению понятия «концепции маркетинга». Выделена и исследована роль пяти классических концепций маркетинга, сделан акцент на важную роль современных концепций, которые учитывают не только сбытовую, производственную деятельность и т. д., но и социо-эколого-экономических факторы. Поэтому становится актуальным определение тенденций развития современных концепций маркетинга и их место в хозяйственной деятель- ности предприятия.
 
The present paper considers main approaches to the determination of “marketing concept” notion. There had been distinguished and investigated the role of five classical marketing conceptions, and important role of modern conceptions that included not only sale, production activities etc., but socio-ecoeconomic factors is emphasized. Consequently, determination of tendencies of modern marketing conceptions development and their place in economic enterprise activity obtains importance.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8268
View/Open
Концепції маркетингу.pdf (331.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ