• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах

Author
Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Несен, Л. Н.
Несен, В. В.
Nesen, L. M.
Nesen, V. V.
Date
2010
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [372]
Abstract
Інноваційні процеси характеризуються неконтрольованим, неформалізованим розповсюдженням знань та інформації про інновацію, яке отримало назву дифузія. В роботі відображені три аспекти дифузії: 1) дифузія знань; 2) дифузія технологій (формалізована процедура – трансфер технологій); 3) дифузія інноваційних товарів в ринок (поширення інновацій). Сучасний менеджмент та маркетинг направлені на формалізацію цих неформалізованих процесів та моделювання процесу дифузії інновацій.
 
Инновационные процессы характеризуются неконтролируемым, неформализованным распространением знаний и информации об инновации, которое получило название диффузия. В работе отражены три аспекта диффузии: 1) диффузия знаний; 2) диффузия технологий (формализованная процедура - трансфер технологий); 3) диффузия инновационных товаров в рынок (распространение инноваций). Современный менеджмент и маркетинг направлены на формализацию этих неформализованных процессов и моделирование процесса диффузии инноваций.
 
Innovation processes are characterized by uncontrolled, nonformalized dissemination of knowledge and information about innovation, which is called diffusion. The work shows three aspects of diffusion: 1) diffusion of knowledge; 2) diffusion of technology (formalized procedure - transfer of technologies); 3) the diffusion of innovative products in the market (dissemination of innovations). Modern management and marketing aimed at the formalization of nonformalized processes and modeling diffusion of innovations.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8295
View/Open
Інформ взаємодія в інновац процесах.doc (52Kb)
Інформ взаємодія в інновац процесах.pdf (285.9Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ