• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Дифузія інформації в інноваційних процесах

Author
Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Несен, Л. Н.
Несен, В. В.
Nesen, L. M.
Nesen, V. V.
Date
2010
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [367]
Abstract
Створення та розповсюдження інновації – це, в першу чергу, інформаційний процес. В роботі розкриті основні інформаційні взаємодії в ході здійснення інноваційних процесів. Окремі із виявлених інформаційних взаємодій мають неконтрольований характер. Сучасний менеджмент та маркетинг направлені на формалізацію цих процесів. Дослідження просторових та часових чинників вказаних явищ може привести до корегування організаційно-фінансових основ інноваційної політики.
 
Создание и распространение инновации - это, в первую очередь, информационный процесс. В работе раскрыты основные информационные взаимодействия в ходе осуществления инновационных процессов. Отдельные из выявленных информационных взаимодействий имеют неконтролируемый характер. Современный менеджмент и маркетинг направлены на формализацию этих процессов. Исследование пространственных и временных факторов указанных явлений может привести к корректировке организационно-финансовых основ инновационной политики.
 
Creation and dissemination of innovation - is, first of all, information process. The work reveals basic information interactions in the implementation of innovative processes. Some of the identified information interactions are an uncontrollable. Modern management and marketing focused at the formalization of these processes. The study of spatial and time factors of these apparitions may result in adjustments of organizational and financial foundations of innovation policy.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8336
View/Open
Дифузія інформації в інновац процесах.doc (44.5Kb)
Дифузія інформації в інновац процесах.pdf (273.2Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ