• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Методологічні аспекти обґрунтування процесу збору маркетингової інформації в залежності від типу конкурентної ринкової структури

Author
Мороз, О. В.
Несен, Л. М.
Мороз, О. В.
Несен, Л. Н.
Moroz, O. V.
Nesen, L. M.
Date
2014
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [367]
Abstract
Тип конкурентного ринку обумовлює методичні нюанси маркетингової дослідницької роботи та стратегічного менеджменту. Включення в процес управління маркетингом етапу дослідження типу конкуренції в галузі/на ринку сприятиме підвищенню якості зібраної інформації, ефективності управлінських бізнесових рішень, визначенню оптимальної стратегічної альтернативи та генеруванню досконаліших маркетингових ідей. В роботі наведені рекомендації щодо способу збору інформації в залежності від типу конкурентної структури.
 
Тип конкурентного рынка обусловливает методические нюансы маркетинговой исследовательской работы и стратегического менеджмента. Включение в процесс управления маркетингом этапа исследования типа конкуренции в отрасли/на рынке будет способствовать повышению качества собранной информации, эффективности управленческих бизнес-решений, определению оптимальной стратегической альтернативы и генерированию более целесообразных маркетинговых идей. В работе приведены рекомендации относительно способа сбора информации в зависимости от типа конкурентной структуры.
 
Type of competitive market makes the methodical the nuances of marketing research and strategic management. Inclusion in the process of marketing management research stage of the type competition in industry / on market will improve the quality of information, the efficiency of business management decisions, definition of optimal strategic alternative and generation of improved marketing ideas. In the work contains recommendations as to the manner of information collect depending on the type of the competitive structure.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8367
View/Open
Маркетинг від типу ринку.doc (69.5Kb)
Маркетинг від типу ринку.pdf (372.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ