Застосування інформаційних та інноваційних технологій у навчанні магістрантів у ВНТУ (з досвіду роботи)
Автор
Мокін, В. Б.
Бевз, С. В.
Мацко, Л. А.
Дата
2006Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ЕСС [342]
- Наукові роботи каф. САІТ [421]
Анотації
Методика викладання навчальних дисциплін у магістратурі вищого навчаль-
ного закладу постає об’єктом постійної уваги викладачів-науковців як метагалузь
наукових знань у всьому їхньому різноаспектному обширі. У річищі традиційних
методичних набутків організації навчального процесу вищої школи методика ви-
кладання в магістратурі осібно, звісна річ, недостатньо увиразнена, бо й зміни в
освітянській галузі України, одним з виявів яких постає можливість осягнення ма-
гістерського рівня освіти, вочевидь, ще сприймаються як педагогічні інновації.
Нині уже узвичаєним позитивом їх упровадження, як переконує щоденна навча-
льна робота, виступає тепер уже органічно властивий метагалузі наукових знань
динамізм підпорядкування постійним змінам, спроектованість на щонайсучасніші
новації.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8607