• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Причепний вібраційний каток з гідроприводом для шляхових робіт

Author
Муляр, Ю. І.
Глушич, В. О.
Муляр, Ю. И.
Глушич, В. Е.
Mulyar, Yu. I.
Glushich, V. O.
Date
1999
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ТАМ [392]
Abstract
Наведена оригінальна конструкція причепного вібраційного катка, навантаженням якого в процесі ущільнення матеріалу шляхового покриття керує гідропривод. Розроблена математична модель механічної частини без урахування гідроприводу; шляхом дослідження амплітудно-частотних характеристик для декількох варіантів значень конструктивних параметрів отримані резонансні частоти, на яких можлива робота пристрою. Це дало можливість попередньо визначити конструктивні параметри для проведення більш детальних досліджень пристрою та його приводу.
 
Приведена оригинальная конструкция прицепного вибрационного катка, нагружением которого в процессе уплотнения материала дорожного покрытия, управляет гидропривод. Разработана математическая модель механической части без учета гидропривода; путем исследования амплитудно-частотных характеристик для нескольких вариантов значений конструктивных параметров получены резонансные частоты, на которых возможна работа устройства. Это дало возможность предварительно назначить конструктивные параметры для проведения более детальных исследований устройства и его привода.
 
Trailed hydraulic roller of original design is presented. Its loading in the process of road covering compaction is controlled by hydraulic drive. Mathematical model for the mechanical unit has been developed in which hydraulic drive is not taken into account. By investigating amplitude-frequency characteristics for a few variants of design parameter values, resonance frequencies providing the possibility of unit operation have been obtained. This enables to assign design parameters for conducting a more detailed research of the unit and its drive.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8783
View/Open
Стаття (978.7Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ