Трансформація освіти України: пошук парадигми
Author
Прищак, М. Д.
Прыщак, Н. Д.
Pryschak, M. D.
Date
2011Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ФГН [162]
Abstract
Зроблена спроба “критики” (аналізу) освітніх парадигм. Увага акцентується на порівнянні особистісно орієнтованої (гуманістичної) та комунікативної парадигм. Сделана попытка “критики” (анализа) образовательных парадигм. Внимание акцентировано на сравнении личностно образовательной (гуманистической) и коммуникативной парадигм. There had been made an attempt to criticize (analyze) the educational paradigm. The attention had been focused on comparison of personally educational (humanistic) and communicational paradigm.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9239
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Освіта ХХІ століття: пошук парадигми
Прищак, М. Д.; Pryschak, M. D.; Прыщак, Н. Д. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2018)В статті проаналізовано генезу філософських парадигм освіти в контексті визначення методологічних основ розвитку освіти ХХІ ст. Розкрито позитивний вплив на розвиток Західної культури та цивілізації класичної парадигми ... -
Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду національно-визвольних змагань (1917 – 1920 рр.): спроба парадигмального аналізу
Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2006)Зроблено спробу дослідження проблеми генези поняття духовності в педагогічній думці України 1917 – 1920-х рр. Проаналізовано соціально-політичні, теоретичні аспекти трансформації поняття духовності, трансформації парадигм ... -
Генеза поняття духовності в педагогічній думці України (друга половина XIX – 20-ті роки XX століття)
Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2008)В монографії здійснено цілісний та системний історико-педагогічний аналіз генези поняття духовності в педагогічній думці Укра-їни (друга половина ХІХ – 20-ті роки ХХ століття). Проаналізовано та уза-гальнено сучасні погляди ...