• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет електроенергетики та електромеханіки
  • Кафедра філософії та гуманітарних наук
  • Наукові роботи каф. ФГН
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет електроенергетики та електромеханіки
  • Кафедра філософії та гуманітарних наук
  • Наукові роботи каф. ФГН
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Трансформація освіти України: пошук парадигми

Автор
Прищак, М. Д.
Прыщак, Н. Д.
Pryschak, M. D.
Дата
2011
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ФГН [164]
Анотації
Зроблена спроба “критики” (аналізу) освітніх парадигм. Увага акцентується на порівнянні особистісно орієнтованої (гуманістичної) та комунікативної парадигм.
 
Сделана попытка “критики” (анализа) образовательных парадигм. Внимание акцентировано на сравнении личностно образовательной (гуманистической) и коммуникативной парадигм.
 
There had been made an attempt to criticize (analyze) the educational paradigm. The attention had been focused on comparison of personally educational (humanistic) and communicational paradigm.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9239
Відкрити
Трансформація_освіти_України_пошук_парадигми.pdf (405.3Kb)
Трансформація освіти України - пошук парадигми1.pdf (199.5Kb)
Трансформація освіти України пошук парадигми.doc (75.5Kb)

Пов'язані елементи

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Освіта ХХІ століття: пошук парадигми 

    Прищак, М. Д.; Pryschak, M. D.; Прыщак, Н. Д. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2018)
    В статті проаналізовано генезу філософських парадигм освіти в контексті визначення методологічних основ розвитку освіти ХХІ ст. Розкрито позитивний вплив на розвиток Західної культури та цивілізації класичної парадигми ...
  • Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду національно-визвольних змагань (1917 – 1920 рр.): спроба парадигмального аналізу 

    Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2006)
    Зроблено спробу дослідження проблеми генези поняття духовності в педагогічній думці України 1917 – 1920-х рр. Проаналізовано соціально-політичні, теоретичні аспекти трансформації поняття духовності, трансформації парадигм ...
  • Генеза поняття духовності в педагогічній думці України (друга половина XIX – 20-ті роки XX століття) 

    Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2008)
    В монографії здійснено цілісний та системний історико-педагогічний аналіз генези поняття духовності в педагогічній думці Укра-їни (друга половина ХІХ – 20-ті роки ХХ століття). Проаналізовано та уза-гальнено сучасні погляди ...

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ