Комунікативність як методологічна основа розвитку освіти
Author
Прищак, М. Д.
Прыщак, Н. Д.
Pryschak, M. D.
Date
2010Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ФГН [162]
Abstract
Зроблена спроба проаналізувати поняття комунікативності як методологічної основи розвитку освіти. Увага акцентована на критиці технократичних підходів до визначення понять комунікації та педагогічної комунікації, необхідності формування діалогічної, духовної парадигми педагогічної комунікації. Сделана попытка проанализировать понятие коммуникативности как методологической основы развития образования. Внимание акцентировано на критике технократических подходов в определении понятий коммуникации и педагогической коммуникации, необходимости формирования диалогической, духовной парадигмы педагогической коммуникации. There had been made an attempt to analyze the notion of communicability as the methodological basis for development of education. Attention has been focused on criticism of technocratic approaches in determining the notion of communication and pedagogical communication, necessity in formation of dialogic, spiritual paradigm of pedagogical communication.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9240