Пошук асоціативних правил для прийняття рішень в маркетинговій діяльності
Автор
Савчук, Т. О.
Приймак, Н. В.
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. КН [806]
Аннотации
У статті запропоновано підхід до пошуку асоціативних правил з використанням модифікованого FPG-алгоритму і нечіткої логіки, що може бути використаний при прийнятті рішень в маркетинговій діяльності. За допомогою його використання збільшено швидкодію пошуку та підвищено інформативність знайдених
асоціативних залежностей. The article reviews approach of searching associative rules using fuzzy logic and modified FPG-algorithm, and can be used during
decision making in marketing activities. Searching speed and informative of found associative relationships increased by using this approach.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9310