Аналіз кількісних та якісних методів оцінки ефективності маркетингової діяльності
Автор
Рибачук, Н. В.
Журко, Т. О.
Сіденко, Ю. В.
Rybachuk, N. V.
Zhurko, T. O.
Sidenko Y. V.
Дата
2016-03Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Аннотации
У статті розглянуто методи та моделі оцінки ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовані переваги та недоліки застосування кількісних та якісних методів для оцінки ефективності маркетингової діяльності. Розглянута компліментарність та тріангуляція методів оцінки ефективності маркетингової діяльності. In the article the methods and models for evaluating the effectiveness of marketing activity have been considered. The advantages and disadvantages of quantitative and qualitative methods to assess the effectiveness of marketing activity have been analyzed. Complementarity and triangulation of methods for evaluating the effectiveness of marketing activities have been studied.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9377