• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 7.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування"
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 7.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування"
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Маркетингові аспекти в розвитку підприємства малого бізнесу (на прикладі ТОВ «Асахі-карате»)

Author
Чорний, А. Ю.
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • 7.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" [64]
Abstract
Метою даної дипломної роботи є удосконалення маркетингових аспектів в розвитку підприємств малого бізнесу України. В першому розділі розкриваються теоретичні основи розвитку малого бізнесу в Україні, тобто на якому рівні розвитку знаходиться дані підприємства, яка система державного регулювання застосовується до них. В другому розділі проводиться загальна характеристика основних показників діяльності малого підприємства ТОВ «Асахі-карате», а також аналіз організації його маркетингової і збутової політики і наявного конкурентного середовища в м. Жмеринка. В третьому розділі проводиться формування шляхів покращення маркетингових аспектів діяльності ТОВ «Асахі-карате», наводяться рекомендації стосовно оптимізаціх маркетингової діяльності підприємства.
 
The aim of this thesis is to improve the marketing aspects of the development of small business in Ukraine. In the first chapter reveals theoretical basis for the development of small business in Ukraine, that is, at what level of development of the enterprise this organizations are situate now and if that system of government regulation applicable to them. In the second chapter held a general description of the main indicators of small enterprises "Asahi-Karate" LLC and the analysis of the organization of its marketing and distribution policies and the competitive environment in the Zhmerinka city. In the third section carried formation ways to improve the marketing aspects of "Asahi-Karate" LLC and given recommendations on optimization of marketing activities of the company.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9776
View/Open
Marketingovi_aspekti_v_rozvitku_pidpriyemstva_ma.pdf (1.584Mb)
Marketingovi_aspekti_v_rozvitku_pidpriyemstva_ma.ppt (4.069Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ