Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМороз, О. В.uk
dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorВакар, Т. В.uk
dc.contributor.authorMoroz, O. V.en
dc.contributor.authorKarachyna, N. P.en
dc.contributor.authorVakar, T. V.en
dc.date.accessioned2016-05-14T17:27:53Z
dc.date.available2016-05-14T17:27:53Z
dc.date.issued2015-10
dc.identifier.citationМороз О. В. Брендингові основи розвитку сільських територій [Текст] / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 71-82.uk
dc.identifier.issn2224-6282
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9916
dc.description.abstractДосліджено та виявлено передумови для створення брендингу сільських територій, а саме: особливості заснування села; наявність архітектурних та релігійних пам’яток історії; зв'язок із легендарними, відомими особистостями польського чи українського, рідше – російського походження; особливості господарсько-економічної історії, пов’язаної із багато національністю та широким спектром конфесійної приналежності; співзвучність назв місцевості. Обґрунтовано категоріальний апарат брендингового розвитку сільських територій в розрізі категорій «брендинг» та «брендинг сільських територій». Виділені ризики і потенціал брендингу сільських територій та сформовано умови нейтралізації ризиків і умови реалізації можливостей розвитку сільських територій. Визначено, що брендинг сільських територій ґрунтується на системних та узгоджених діях таких груп агентів: ініціатор (голова сільської ради, інші представники громади, бізнесу), представники бізнесу, представники місцевої громади, громадські організації, влада адміністративних (окрім місцевого) і національного рівнів.uk
dc.description.abstractThe paper researches and presents the assumptions for creation of branding in rural regions such as peculiarities of village establishment, availability of architectural and religious artifacts, relations to the legendary and famous personalities of Polish or Ukrainian, less often of Russian origin, peculiarities of economic history, associated with multinationality and wide spectrum of confessional belonging, consonance of local names. There had been substantiated the categorical language of branding development of rural regions in respect of categories of “branding” and “branding of rural regions”. There had been determined risks and branding potential of rural regions, conditions for risk assumption and its elimination as well as the conditions for rural regions development. It had also been stated that rural region branding hinges on systemic and coordinated actions of the following agents’ groups: initiator (head of local council, other representatives of community, business), business representatives, representatives of local community, voluntary sector, authorities of administrative (apart the local) and national level.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectбрендингові стратегіїuk
dc.subjectсільські територіїuk
dc.subjectтериторіальний брендингuk
dc.subjectbrandingen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectbranding strategiesen
dc.subjectrural regionsen
dc.subjectterritorial brandingen
dc.titleБрендингові основи розвитку сільських територійuk
dc.title.alternativeBranding principles for the development of rural regionsen
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc65.01
dc.identifier.udc336


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію