Структура та зміст моделі управління процесом практичної підготовки молодших спеціалістів технічних спеціальностей в умовах навчально-науково-виробничих комплексів
Abstract
Проблема вдосконалення процесу управління практичним навчанням «молодших спеціалістів» вважається фундаментом для формування наступного рівня фахівців, у підготовці яких повинна бути задіяна наукова складова.
Сьогодні необхідно провести оптимізацію форм і методів навчально-виробничої та науково-практичної діяльності коледжів і технікумів в системі вищої освіти.
Повинна, нарешті, відбутися інтеграція різних типів навчальних закладів у виробничу сферу підприємств на державному та регіональному рівнях. Розробка нових державних стандартів щодо підготовки «молодших спеціалістів» і «молодших бакалаврів» дасть можливість скорегувати умови їх практичної підготовки в рамках навчально-науково-виробничих комплексів. Це необхідний і дуже важливий елемент реформи вищої освіти в Україні, без якого стає неможливим якісна підготовка фахівців та наближення нашої освіти до європейського рівня. Проблема усовершенствования процесса управления практическим обучением «младших специалистов»
считается фундаментом для формирования последующего уровня специалистов, в подготовке которых должна быть задействована научная составляющая.
Сегодня необходимо провести оптимизацию форм и методов учебно-производственной и научно-практической деятельности колледжей и техникумов в системе высшего образования.
Должна, наконец, состояться интеграция разных типов учебных заведений в производственную сферу предприятий на государственном и региональном уровнях. Разработка новых государственных стандартов по подготовке «младших специалистов» и «младших бакалавров» даст возможность скорректировать условия их практической подготовки в рамках учебно-научно-производственных комплексов. Это необходимый и очень важный элемент реформы высшего образования в Украине, без которого становится невозможным качественная подготовка специалистов и приближение нашего образования к европейскому уровню. The problem of improvement of management process of practical educating of «junior specialists» has been considered by foundation for forming of subsequent level of specialists, in preparation of which a scientific constituent must be involved. It is necessary to conduct optimization of forms and methods of educational-productive and research and practice activity of colleges and secondary technical schools in the system of higher education. The integration of different types of educational establishments in the productive sphere of enterprises on state and regional levels must finally take place. Development of new state standards on preparation of "junior specialists" and "junior bachelors" will give an opportunity to correct the terms of their practical preparation within the framework of educational-scientifically-productive complexes. It is a necessary and very important element of reform of higher education in Ukraine, without that quality preparation of specialists and approaching of our education become impossible to the European level.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12372