Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності виробництва органічної продукції в Україні
Author
Мороз, О. В.
Андрушенко, В. М.
Moroz, O. V.
Andrushenko, V. M.
Date
2015-02Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Abstract
У статті описано засади брендингу органічної продукції у національному та глобальному масштабах, проаналізовано визначення сутності та ролі брендингу у виведенні та просуванні товару на ринку. Обґрунтовано необхідність розвитку органічного брендингу, починаючи від створення товару й продовжуючи його існуванням на ринку, що важливою складовою маркетингової діяльності провідних товаровиробників. Розглянуто необхідність досягнути лояльності та стійкої прихильності споживачів до свого товару – головне завдання його політики брендингу. Встановлено основні фокус-групи споживачів органічного продукції як в Україні так і за кордоном. Theoretically objective nature need branding of organic products in the context of the key success factors of agricultural enterprises in the target markets is based. Described the necessity of organic branding, from creating the product and its continued existence in the market, an important part of marketing activities leading producers. Examined the necessity to achieve sustained commitment and loyalty of consumers to their product - the main task of branding policies. Found the basic focus of organic consumers both in Ukraine and abroad.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14012