Автоматизація роботи викладача дистанційної форми навчання за допомогою непрямих оцінок
Author
Гороховський, О. І.
Трояновська, Т. І.
Кисюк, Д. В.
Date
2007Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ОТ [746]
Abstract
Метою даної статті є розгляд основних особливостей навчального процесу при дистанційній формі навчання; вивчення середовища, яке при цьому виникає, та взаємозв’язок його особливостей з роботою учителя. В роботі запропоновані методики для автоматизації деяких аспектів учительської діяльності, зокрема, оцінювання та перевірки якості знань; в статті запропоновано автоматизацію проектування навчальних курсів. Целью данной статьи является рассмотрение основных особенностей учебного процесса в дистанционной
форме обучения; изучение среды, которая при этом возникает, и взаимосвязь ее особенностей с работой учителя. В
работе предложенные методики для автоматизации некоторых аспектов учительской деятельности, в частности,
оценивания и проверки качества знаний; в статьи предложена автоматизация проектирования учебных курсов. The purpose of given article is the consideration of the basic features of educational process in the remote form of
education; the study of environment, which thus arises, and interrelation of its features with work of the teacher. In this work
the offered techniques for automation of some aspects of teacher's activity, in particular, marking and quality check of
knowledge; in article the automation of designing of educational rates is offered.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14661