Проблеми ринку технічних нововведень і його створення: інформаційно-методичне забезпечення
Author
Краєвська, А. С.
Грабовецький, Б. Є.
Пілявоз, Т. М.
Date
2016Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ПЛМ [142]
Abstract
У статті досліджено проблеми ринку нововведень і його створення на етапах інноваційного циклу. Визначено основні джерела інформаційного забезпечення
для здійснення управління ринком нововведень і його створенням у сучасних умовах. Розглянуто досвід створення та ринку реального інноваційного продукту – засобів відображення інформації. The problems of creation and market of innovations are reflected at all stages of complete innovative cycle. The main sources of information support for the creation and management of innovations by the market today. The experience of creation and market of the real innovative product – facilities of image of information.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14876