Розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів комп'ютерних систем і автоматики
Автор
Сабадош, Юлія Германівна
Sabadosh, Yu. H.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Актуальність і необхідність дослідження проблеми розвитку
самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей
зумовлена виявленими суперечностями між: суспільним запитом забезпечення
конкурентоспроможності випускників технічних закладів вищої освіти та
реальним станом сформованості їхньої професійної компетентності; вимогами
сучасності до саморозвитку особистості впродовж життя та наявним рівнем
показників сформованості самоосвітньої компетентності випускників шкіл і
відсутністю спрямованого розвитку самоосвітньої компетентності в галузевих
стандартах фахових і робочих навчальних планах фундаментальних дисциплін
технічних ЗВО; необхідністю розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх
інженерів комп’ютерних систем і автоматики у технічних ЗВО як базової
складової їхньої професійної компетентності та недостатньою розробленістю
теоретично обґрунтованих організаційно-педагогічних умов послідовного
розвитку компонентів самоосвітньої компетентності, починаючи з першого
курсу навчання. The urgency and necessity of the research of the problem of development of
self-educational competence of future specialists of technical specialties are
conditioned by revealed contradictions between: public demand for ensuring
competitiveness of graduates of technical higher education institutions (HEI) and the
real state of formation of their professional competence; modern requirements for
self-development of personality during life and the available level of indicators of
formation of self-educational competence of school graduates and lack of directed
development of self-educational competence in the industry standards of professional
and working curricula of fundamental disciplines of technical HEI; the necessity of
developing self-educational competence of future engineers of computer systems and
automatics in technical HEI as a basic component of their professional competence
and insufficient development of theoretically substantiated organizational and
pedagogical conditions of consistent development of self-educational competence
components, starting from the first year of study.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34614