Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorВойцеховська, О. О.uk
dc.contributor.authorПасєка, Б. В.uk
dc.contributor.authorШалагай, Д. О.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:15:59Z
dc.date.available2024-04-30T07:15:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМокін Б. І., Войцеховська О. О., Пасєка Б. В., Шалагай Д. О. Еквівалентні моделі «смуг забування». Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20800.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41731
dc.description.abstractУ роботі представлено метод ідентифікації синтезованих в попередніх роботах авторів еквівалентних математичних моделей верхніх меж «смуг забування» для людей з відмінною, доброю, посередньою, поганою та дуже поганою пам’яттю. Створено Python-програми для реалізації розробленого методу ідентифікації верхніх меж «смуг забування». Запропоновано алгоритм віднесення конкретних людей до однієї із «смуг забування», визначених авторами для людей з відмінною, доброю, посередньою, поганою та дуже поганою пам’яттю.uk
dc.description.abstractThe paper presents a method of identifying equivalent mathematical models of the upper bordes of the "bands of forgetting" synthesized in previous works by the authors for people with excellent, good, average, bad and very bad memory. Python programs were created to implement the developed method of identifying the upper bordes of the "bands of forgetting". An algorithm for assigning specific people to one of the "bands of forgetting" defined by the authors for people with excellent, good, average, bad and very bad memory is proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20800
dc.subjectкрива забування Еббінгаузаuk
dc.subjectсмуги забування для людей з відмінноюuk
dc.subjectдоброюuk
dc.subjectпосередньоюuk
dc.subjectпоганою та дуже поганою пам’яттюuk
dc.subjectмежі смуг забуванняuk
dc.subjectеквівалентні математичні моделі межсмуг забуванняuk
dc.subjectметод ідентифікації межuk
dc.subjectEbbinghaus forgetting curveen
dc.subjectforgetting bands for people with excellenten
dc.subjectgooden
dc.subjectaverageen
dc.subjectpoor and verypoor memoryen
dc.subjectlimits of forgetting bandsen
dc.subjectequivalent mathematical models of the limits of forgetting bandsen
dc.subjectborderidentification methoden
dc.titleЕквівалентні моделі «смуг забування»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004
dc.relation.referencesМокін Б. І. Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – № 5. – С. 109–112.uk
dc.relation.references. Мокін Б. І. Дослідження характеру особливих точок на фазовій площині процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни / Б. І. Мокін, Ю. В. Мокіна, А. В. Писклярова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – № 6. – С. 108–113.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни студентом середніх здібностей / Б. І. Мокін, Ю. В. Мокіна, А. В. Писклярова // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2010. – № 3. – С. 40–49.uk
dc.relation.referencesДослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни здібним студентом [Електронний ресурс] / Мокін Б. І., Мокіна Ю. В., Писклярова А. В. // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2011. – № 1. Режим доступу до журн.: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/243 5. Мокін Б. І. Фазова площина в якості простору моделювання процесу засвоєння навчальної дисципліни та її особливі точки / Б. І. Мокін // Педагогічна і психологічна науки в Україні. Том 5 (до 20-річчя НАПН України. – Київ, 2012. 6. Мокін Б. І. Дослідження впливу синергетичної складової у математичній моделі процесу засвоєння стуuk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Дослідження впливу синергетичної складової у математичній моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2013. – № 2. – С. 9–14.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Синергетичний ефект у процесі засвоєння студентом навчальної дисципліни / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова // Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. – 2013. – № 2. – С. 144–149.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Підвищення ступеня адекватності моделі процесу забування знань / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2013. – № 4. – С. 116–121.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Удосконалення ймовірнісної математичної моделі процесу забування інформації, отриманої студентом на лекції / Б. І. Мокін, О. О. Войцеховська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 4. – С. 49–57.uk
dc.relation.referencesВойцеховська О. О. Моделювання процесу оцінювання інтелектуального стану суспільства / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін, Д.О. Шалагай // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 5. – С. 49–55.uk
dc.relation.referencesВойцеховська О. О. Системна трансформація математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції, та спосіб її ідентифікації / Б. І. Мокін, О. О. Войцеховська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2020. – № 2. – С. 50–57uk
dc.relation.referencesВойцеховська О. О. Адаптація методики чіткого оцінювання якості знань в галузі інформаційних технологій, отриманих в онлайн-режимі, на нечітких моделях процесів їх засвоєння / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 1. – С. 57–69.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію