Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару
Abstract
Запропоновано модель конкурентоспроможності марочних товарів, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 правила, які представлені чотирма нечіткими базами знань. Поставлена задача ідентифікації параметрів нечіткої моделі за експериментальними даними; сформульовані вимоги до навчальної вибірки. Предложена модель конкурентоспособности марочных товаров, учитывающая 10 факторов. Основу модели составляют 52 правила, которые представлены четырьмя нечеткими базами знаний. Поставлена задача идентификации параметров нечеткой модели по экспериментальным данным; сформулированы требования к обучающей выборке. A fuzzy model of brand competitiveness index is proposed. The model takes into account 10 factors via 52 expert rules from 4 fuzzy knowledge bases. The article also consists of a problem statement of parametric identification the fuzzy model on base of experimental data set, as well as requirements to the training set.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/160
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5386