Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБоровська, T. M.uk
dc.contributor.authorКолесник, І. С.uk
dc.contributor.authorСеверілов, В. А.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T14:49:26Z
dc.date.available2016-01-26T14:49:26Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationБоровська T. M. Моделювання розвитку підприємства «на фоні» підприємств і споживачів сегменту ринку [Текст] / T. M. Боровська, І. С. Колесник, В. А. Северілов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2009. - № 1. - С. 21-27.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/691
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5923
dc.description.abstractРозроблено модель системи «виробники–продукти–споживачі», яка імітує поведінку кожного елемента з урахуванням випадкових чинників поведінки кожного елемента системи. Для виділеного елемента організується пошук оптимальних стратегій управління при фіксованих стратегіях інших елементів. Розроблено: моделі поведінки елементів, засоби управління обчислювальними експериментами. Моделюючи отримані результати, що пояснюють, необхідність різних стратегій для насичених ринків, що ростуть.uk
dc.description.abstractРазработана модель системы «производители–продукты–потребители», которая имитирует поведение каждого элемента с учётом случайных факторов поведения каждого элемента системы. Для выделенного элемента организуется поиск оптимальных стратегий управления при фиксированных стратегиях других элементов. Разработаны: модели поведения элементов, средства управления вычислительными экспериментами. При моделировании получены результаты, объясняющие, в частности, необходимость разных стратегий для растущих и насыщенных рынковru
dc.description.abstractThe model of the system «producers–products–consumers» is elaborated which simulates the conduct of every element taking into account the casual factors of conduct of every element of the system. For the selected element the search of optimum strategies of management at fixed strategies of other elements is organized. Models of elements conduct, tools of computational experiments control are developed. While modeling results, explaining, in particular, the necessity of different strategies for developing and saturated markets, are obtained.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleМоделювання розвитку підприємства «на фоні» підприємств і споживачів сегменту ринкуuk
dc.title.alternativeModeling of enterprise development «on the background» of enterprises and consumers of market segmenten
dc.title.alternativeМоделирование развития предприятия «на фоне» предприятий и потребителей сегмента рынкаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc62.50:658.21


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію