Show simple item record

dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. Н.ru
dc.contributor.authorNesen, L. M.en
dc.date.accessioned2016-02-17T06:44:10Z
dc.date.available2016-02-17T06:44:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationНесен Л. М. Реалізація стратегії блакитного океану через реінжиніринг бізнес-процесів: практичний аспект [Текст] / Л. М. Несен // Поведінкові засади розвитку підприємств в контексті менеджменту: генезис і перспективи : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. – Вінниця : ФОП Рогальська І. О., 2014. – С. 65-70.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8329
dc.description.abstractПосилення конкуренції актуалізую стратегію блакитного океану для переорієнтації бізнесу. Реінжиніринг бізнес-процесів представляє собою тактичну реалізацію вказаної стратегії. Стратегія блакитного океану і реінжиніринг бізнес-процесів разом складають філософську основу недосяжності конкурентами досить тривалий проміжок часу. Перед початком процесу сертифікації менеджменту якості власникам та топ-менеджменту бізнесу слід проаналізувати: які є можливості для переходу в «блакитний океан» і, відповідно, для реінжинірингу бізнес-процесів.uk
dc.description.abstractУсиление конкуренции актуализирует стратегию голубого океана для переориентации бизнеса. Реинжиниринг бизнес-процессов представляет собой тактическую реализацию указанной стратегии. Стратегия голубого океана и реинжиниринг бизнес-процессов вместе составляют философскую основу недосягаемости конкурентами достаточно длительный промежуток времени. Перед началом процесса сертификации менеджмента качества владельцам и топ-менеджменту бизнеса следует проанализировать: какие есть возможности для перехода в «голубой океан» и, соответственно, для реинжиниринга бизнес-процессов.ru
dc.description.abstractGrowth of competition actualizes the blue ocean strategy for reorientation of business. Business process reengineering represents a tactical implementation of this strategy. Blue ocean strategy and reengineering business processes together form the philosophical basis of inaccessibility by competitors for a sufficiently long period of time. Before the process of certification of quality management owners and top management business should be analyzed: what are the opportunities to go to the "blue ocean" and, accordingly, for business process reengineering.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectстратегія блакитного океануuk
dc.subjectреінжиніринг бізнес-процесуuk
dc.subjectсистема менеджменту якостіuk
dc.subjectстратегия голубого океанаru
dc.subjectреинжиниринг бизнес-процессаru
dc.subjectсистема менеджмента качестваru
dc.subjectblue ocean strategyen
dc.subjectbusiness process reengineeringen
dc.subjectquality management systemen
dc.titleРеалізація стратегії блакитного океану через реінжиніринг бізнес-процесів: практичний аспектuk
dc.title.alternativeРеализация стратегии голубого океана через реинжиниринг бизнес-процессов: практический аспектru
dc.title.alternativeThe implementation of blue ocean strategy through business process reengineering: a practical aspecten
dc.typeThesis


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record