Оптимальні кредитні стратегії підприємства в активному оточенні конкурентів і користувачів
Автор
Станіславський, І. Ю.
Боровська, Т. М.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Моделюється система виробників певного сегменту виробництва і ринку. В цьому активному
оточенні виробників і користувачів моделюється функціонування і розвиток певного конкретного
виробника. Інформаційна структура такої моделі відображує реальність – неповну інформацію
окремого виробника стосовно параметрів і стратегій виробництва інших виробників. Для
забезпечення окремого виробника інформацією запропоновано комплекс моделей системи
«виробники, продукти виробництва, користувачі» модель-предиктор і модель реального часу.
Розроблено і випробувано моделі системи. Специфіка розробки – новий модуль «оптимальні кредитні
стратегії виробника». Відмінність від аналогів – рішення варіаційної задачі розвитку з
використанням кредитів з урахуванням реалістичних збурень. Подані приклади досліджень. The system of producers of a certain segment of production and market is modeled. In this active environment of producers and users, the functioning and development of a specific manufacturer is modeled. The information structure of such a model reflects the reality - incomplete information of the individual manufacturer regarding the parameters and strategies of production of other manufacturers. For the provision of a separate manufacturer information is provided a set of models of the system "manufacturers, products of production, users" model-predictor and real-time model. System models are developed and tested. Specificity of development - a new module "Optimal credit strategies of the manufacturer". The difference from analogues is the solution of the variational task of development with the use of loans, taking into account realistic perturbations. Examples of research are provided.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20660