Дослідження перехідних процесів системи власних потреб електричних станцій
Анотації
Розглянуто основні теоретичні відомості про систему власних потреб, джерела живлення, електродвигуни механізмів, механічні характеристики електродвигунів, пускові режими механізмів, рівняння електромеханічного перехідного процесу електропривода.
Проведений аналіз електромагнітних перехідних процесів в системи власних потреб викликаних такими збуренням: трифазними короткими замиканнями, режимами пуску двигунів, самозапуском двигунів.
Розглянуті основні положення методу симетричних складових – як основного методу дослідження несиметричних режимів роботи електричної системи та системи власних потреб. Показано природній зв’язок між симетричними складовими струмів і напруг, який визначається умовами короткого замикання і доведено незалежність розрахунків окремих складових.
Розглянуто основні теоретичні відомості про систему власних потреб, джерела живлення, електродвигуни механізмів, механічні характеристики електродвигунів, пускові режими механізмів, рівняння електромеханічного перехідного процесу електропривода.
Проведений аналіз електромагнітних перехідних процесів в системи власних потреб викликаних такими збуренням: трифазними короткими замиканнями, режимами пуску двигунів, самозапуском двигунів.
oРозглянуті основні положення методу симетричних складових – як основного методу дослідження несиметричних режимів роботи електричної системи та системи власних потреб. Показано природній зв’язок між симетричними складовими струмів і напруг, який визначається умовами короткого замикання і доведено незалежність розрахунків окремих складових.
Проаналізовані основні теоретичні положення процесу самозапуску одиничного електродвигуна і режиму групового самозапуску, вказані основні відмінності режимів пуску електродвигунів і самозапуску, визначені допустимі струми включення синхронних і асинхронних двигунів при наявності стороннього навантаження.
Досліджені критерії статичної стійкості електропривода власних потреб електричних станцій з асинхронними і синхронними двигунами в залежності від механічних характеристик робочої машини і приводного агрегату. Показана принципова можливість їхнього застосовування при аналітичному і графічному способі задавання механічних характеристик.
Проаналізована можливість випадання із синхронізму синхронного двигуна при тимчасовому відключені живлення, а також можливість його ресенхронізації.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23501