Удосконалення оцінки ефективності роботи автосервісного підприємства в умовах високої конкуренції
Анотації
Магістерську кваліфікаційну роботу присвячено поглибленню існуючих і розробленню нових теоретичних основ і методичних рекомендацій щодо удосконалення оцінки ефективності роботи автосервісного підприємства в умовах високої конкуренції. Для досягнення поставленої мети в роботі сформульовано та розв’язано такі завдання:
проаналізувати український ринок послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів у динаміці внеску до валового внутрішнього продукту, кількості підприємств, чисельності зайнятих, обсягу послуг;
визначити умови мікро- та макросередовища, що впливають на конкурентоспроможність автосервісних підприємств України;
обрати математичний апарат та розробити модель оцінювання конкурентоспроможності підприємств автомобільного сервісу на регіональному рівні. Master's qualification work is devoted to the deepening of the existing and development of new theoretical principles and guidelines on improving the performance appraisal autoservice enterprises in high competition. To achieve this goal in the formulated and solved the following tasks:
analysis of Ukrainian market of services for the maintenance and repair of vehicles in the dynamic contribution to gross domestic product, the number of enterprises, employment, volume of services;
define micro and macro conditions affecting the competitiveness of the auto service business in Ukraine;
select and develop mathematical tools model assessment of competitiveness of enterprises of automotive services at the regional level.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23590