• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Дослідження динамічних режимів роботи електротехнічного комплексу гібридного міського автомобіля

Автор
Майданський, М. Д.
Дата
2018
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка [311]
Анотації
В результаті виконання магістерської кваліфікаційної роботи було виконано дослідження електротехнічного комплексу гібридного автомобіля. Проведено попередній розрахунок потужності електродвигуна. Обґрунтовано вибір в якості електропривода асинхронний двигун з частотним керування як найбільш надійний, простий і відносно недорогий. Запропонована функціональна електрична схема енергетичної установка. Проведено моделювання динамічних режимів гібридного міського автомобіля для різних режимів його роботи: прискорення, крейсерська швидкість, підзарядка батареї під час прискорення і рекуперативне гальмування.
 
As a result of master's qualification work, a study of the electrotechnical complex of a hybrid vehicle was performed. A preliminary calculation of the power of the electric motor has been made. The choice of asynchronous frequencycontrolled asynchronous motor as the electric drive is substantiated as the most reliable, simple and relatively inexpensive. A functional electric circuit of the power plant is proposed. The simulation of dynamic modes of a hybrid city car for various modes of its work is carried out: acceleration, cruising speed, battery charge during acceleration and recuperative braking.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24489
Відкрити
prezentztsia.pdf (468.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ