Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКривошея, О. І.uk
dc.date.accessioned2016-05-18T19:44:39Z
dc.date.available2016-05-18T19:44:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationКривошея О. І. Розробка комп’ютерної гри «Warium»: віртуальне середовище [Електронний ресурс] : [презентація] / О. І. Кривошея ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра комп'ютерних наук. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,32 Мбайт). - Вінниця, 2015. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10154
dc.descriptionКерівник : Арсенюк І. Р.uk
dc.description.abstractУ комплексному дипломному проекті було розроблено віртуальне середовище комп’ютерної гри «Warium». У ході проведення техніко-економічного обґрунтування було встановлено, що розробка такої інтелектуальної системи є доцільним, про що свідчать результати порівняння капітальних вкладень та експлуатаційних витрат аналога та нової інтелектуальної системи. У якості аналогу було обрано комп’ютерну гру S.T.A.L.K.E.R, який внаслідок порівняння капітальних вкладень (різниця складає 27 грн./шт.), експлуатаційних витрат (різниця складає 23,8 грн./шт.рік) та швидкості розпізнавання (різниця складає 600 зн./хв.), виявився гіршим за запропонований програмний продукт. Виконано аналіз предметної області. Проаналізовано сучасні середовища створення ігор, що можуть бути покладені в основу ігрового модуля комп’ютерної гри. Виконано огляд та аналіз сучасних середовищ проектування таких як Uniti3D, Blender, Unreal Development Kit. Обґрунтовано доцільність використання середовища Uniti3D, оскільки тільки він дає змогу працювати в команді, та працювати на всіх програмних забезпеченнях. Виконано розробку програмного забезпечення. Окремі модулі віртуального середовища комп`ютерної гри Warium, написана на мові програмування С#. В економічній частині дипломного проекту було доведено, що новий програмний продукт є економічно вигідним для споживача. Загальні витрати на розробку програмного продукту становлять 38599грн., застосування нового програмного продукту підвищує продуктивність при виконанні певної роботи у 1,3 рази. Чистий прибуток від реалізації інтелектуальної системи дорівнює 46308 грн./рік. Новий програмний продукт є економічно ефективним, оскільки він окупить себе за 0,83 років. Отримані результати техніко-економічного аналізу доводять корисність, доцільність та необхідність нової розробки. Розроблена компютерна гра є ефективною, оскільки продуктивність, яку вона пропонує, є вищою ніж у аналогів та має значно більший економічний ефект – 960 грн/рік. Була проведена апробація наукових досліджень в галузі створення комп’ютерних ігор в рамках даного дипломного проекту на XLIV регіональній науково-технічній конференції професорсько-викладацького складу, співробітників та студентів університету з участю працівників науково-дослідних організацій та інженерно-технічних працівників підприємств м. Вінниці та області в 2015 роціuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject7.05010104
dc.subjectсистеми штучного інтелектуuk
dc.titleРозробка комп’ютерної гри «Warium»: віртуальне середовищеuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію