Розробка інтелектуальної системи для аналізу рівня адаптації студентів до навчання
Abstract
Дипломна робота присвячена питанням аналізу процесу адаптації студентів до навчання. Проводиться моделювання експертного аналізу процесу адаптації студентів за допомогою програмних засобів та аналізується можливість застосування методів нечіткої логіки. Здійснено функціональне моделювання та структурний аналіз інтелектуальної системи. В результаті проектування розроблено архітектуру системи та алгоритми роботи прототипу.
На основі алгоритмів, які забезпечують розв’язання поставленої задачі, реалізовано інтелектуальну систему для аналізу рівня адаптації студентів до навчання. Проведено тестування системи та проаналізовано її прикладне значення для експерта. Дипломная работа посвящена вопросам экспертного анализа процесса адаптации студентов к обучению. Проведено моделирование экспертного анализа процесса адаптации студентов с помощью программных средств и проанализировано возможность применения методов нечеткой логики. Осуществлено функциональное моделирование и структурный анализ интеллектуальной системы. В результате проектирования разработано архитектуру системы и алгоритмы работы прототипа системы.
На основе алгоритмов, обеспечивающих решение поставленной задачи, реализовано интеллектуальную систему для анализа уровня адаптации студентов к обучению. Проведено тестирование системы и проанализировано её прикладное значение для эксперта. Subject of this qualification work is the description of an expert analysis of the process of adaptation of students to learn. The expert analysis of the adaptation of students in applied software was simulated and the possibility of using methods of fuzzy logic was analyzed. The functional simulation and the structural analysis intelligent system were conducted. The results of the design used to develop the system architecture and the system’s prototype algorithms.
The intelligent system for expert analysis based on algorithms providing task solution was implemented. Testing of the system was performed and its practical importance for the expert was explained.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10159