Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДенисюк, С. Г.uk
dc.date.accessioned2016-05-27T06:49:58Z
dc.date.available2016-05-27T06:49:58Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationДенисюк С. Г. Зовнішня реклама як комунікативна технологія виборчої кампанії 2010 року [Текст] / С. Г. Денисюк // Вісник Київського Інституту бізнесу та технологій. Студент–дослідник–фахівець : матеріали науково-практична конференції, 1 травня 2010 р. — Київ : Вид-во КІБіТ, 2010. — Вип. 3(13). — С. 100–102.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11390
dc.description.abstractПроаналізовано вагому роль зовнішньої реклами у виборчому процесі. Визначено сильні і слабкі сторони певних політичних технологій та їх ефективність.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherКиївський інститут бізнесу та технологійuk
dc.subjectкомунікативний потенціалuk
dc.subjectполітична комунікаціяuk
dc.subjectполітична культураuk
dc.subjectполітичні технологіїuk
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk
dc.subjectзовнішня рекламаuk
dc.subjectвиборчий процесuk
dc.subjectефективність політичної комунікаціїuk
dc.titleЗовнішня реклама як комунікативна технологія виборчої кампанії 2010 рокуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc323.23


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію