Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМитко, М. В.uk
dc.contributor.authorMytko, M. V.en
dc.contributor.authorМитко, М. В.ru
dc.date.accessioned2016-06-16T09:58:21Z
dc.date.available2016-06-16T09:58:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationМитко М. В. Визначення доцільності створення виробничих підрозділів з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів [Текст] / М. В. Митко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 1. - С. 138-141.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12141
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1889
dc.description.abstractЗараз на більшості автотранспортних підприємств незалежно від їх потужності технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів виконують за технологічно замкненим циклом, тобто створюється вся номенклатура виробничих підрозділів. В сучасних умовах це не завжди є доцільним, так як потребує значних капітальних вкладень та витрат, призводить до збільшення собівартості перевезень та зменшує конкурентоспроможність підприємств на ринку транспортних послуг. Розглядається методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів в залежності від трудомісткості та собівартості цих робіт на підприємствах і вартості нормогодини на автосервісних підприємствах, які знаходяться поруч. Удосконалення структури виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів до-зволить зменшити витрати на підтримку транспортних засобів в роботоздатному стані та підви-щити ефективність роботи підприємств.uk
dc.description.abstractNowadays most motor transport enterprises, notwithstanding their capacity, provide the maintenance and repair works of vehicles along the technologically closed circle that is they create the whole range of production units. In modern days, it is not always practical, as it assumes considerable capital investments and expenses, leads to the increase of transport costs and reduces the competitiveness of enterprises in the transport service sector. The article deals with the method of determination of the expediency of creation of production units for the maintenance and repair of vehicles, depending on labour intensity and work costs at the enterprises and the costs of man-hour at the motor transport enterprises that are situated nearby. Improvement of the structure of production units for servicing and repair of vehicles will allow to reduce the expenses on keeping the vehicles in the functioning condition and to increase the efficiency of the enterprise.en
dc.description.abstractСейчас на большинстве автотранспортных предприятий независимо от их мощности техническое обслуживание и ремонт транспортных средств производится по технологически замкнутым циклам, то есть создается вся номенклатура производственных подразделений. В современных условиях это не всегда целесообразно, так как требует значительных капитальных вложений и затрат, приводит к увеличению себестоимости перевозок и уменьшает конкурентоспособность предприятий на рынке транспортных услуг. Рассматривается методика определения целесообразности создания производственных подразделений по обслуживанию и ремонту автомобилей в зависимости от трудоемкости и себестоимости этих работ на предприятиях и стоимости нормочаса на автосервисных предприятиях, находящихся рядом. Совершенствование структуры производственных подразделений по обслуживанию и ремонту автомобилей позволит уменьшить расходы на поддержание транспортных средств в работоспособном состоянии и повысить эффективность работы предприятий.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectавтотранспортне підприємствоuk
dc.subjectвиробнича інфраструктура автомобільного транспортуuk
dc.subjectвиробничо-технічна базаuk
dc.subjectвиробничі підрозділиuk
dc.subjectекономічна доцільністьuk
dc.subjectтехнічне обслуговування та ремонтuk
dc.subjectтранспортні засобиuk
dc.subjectmotor transport enterpriseen
dc.subjectproductive infrastructure of the vehiclesen
dc.subjectproduction and technical facilitiesen
dc.subjectinfrastructure unitsen
dc.subjecteconomic efficiencyen
dc.subjectmaintenance and repair worksen
dc.subjectvehiclesen
dc.subjectавтотранспортное предприятиеru
dc.subjectпроизводственная инфраструктура автомобильного транспортаru
dc.subjectпроизводственно-техническая базаru
dc.subjectпроизводственные подразделенияru
dc.subjectэкономическая целесообразностьr
dc.subjectтехническое обслуживание и ремонтru
dc.subjectтранспортные средстваru
dc.titleВизначення доцільності створення виробничих підрозділів з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобівuk
dc.title.alternativeDetermination of the expediency of creation of production units for the maintenance and repair of vehiclesen
dc.title.alternativeОпределение целесообразности создания производственных подразделений по техническому обслуживанию и ремонту транспортных средствru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.13.071


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію