Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКорнієнко, В. О.uk
dc.contributor.authorДенисюк, С. Г.uk
dc.contributor.authorШиян, А. А.uk
dc.date.accessioned2016-06-20T10:36:22Z
dc.date.available2016-06-20T10:36:22Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationКорнієнко В. О. Технології визначення кількісного рівня репутації політика (політичної партії) [Текст] / В. О. Корнієнко, С. Г. Денисюк, А. А. Шиян // Моделювання процесів у політико-комунікативному просторі : монографія. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2009.— С. 102-123.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12208
dc.description.abstractСьогодні все частіше в політологічній літературі зустрічаються поряд із поняттям «імідж» такі поняття, як «бренд» і «репутація». Їх, як правило, використовують в якості синонімів, хоча саме від проведення між ними межі залежить успіх комунікаційної стратегії політичної сили.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk
dc.titleТехнології визначення кількісного рівня репутації політика (політичної партії)uk
dc.typeBook chapter


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію