Поліпшення показників режиму гальмування асинхронного електропривода завдяки максимізації моменту за ослаблення поля
Автор
Приймак, Б. І.
Pryymak, B. I.
Приймак, Б. И.
Дата
2016Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Розглянуто шляхи поліпшення показників векторно-керованих високошвидкісних асинхронних електроприводів. Досліджені граничні характеристики асинхронного двигуна з максимізацією моменту за ослаблення поля в генераторному режимі. Моделювання екстремальної системи керування асинхронним двигуном показало істотне зменшення часу гальмування двигуна на високих швидкостях. Рассмотрены пути улучшения показателей векторно-управляемых высокоскоростных асинхронных элек-
троприводов. Исследуются граничные характеристики асинхронного двигателя с максимизацией момента при ослаблении поля в генераторном режиме. Моделирование экстремальной системы управления асинхронным двигателем подтвердило существенное уменьшение времени торможения двигателя на высоких скоростях The work is dedicated to improving the performance of vector-controlled high-speed induction motor drives. There have been studied the boundary characteristics of the induction motor with maximization of torque at field weakening in generator mode. Simulation of extreme induction motor control system has confirmed a significant reduction of the motor braking time at high speeds
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12306