• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 2
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 2
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Ефективність рекуперації електроенергії в системі електротранспорту з інверторними тяговими підстанціями постійного струму

Автор
Sablin, O. I.
Bosyi, D. O.
Kuznetsov, V. G.
Babiak, M. O.
Kosariev, Ye. M.
Hubskyi, P. V.
Саблин, О. И.
Босый, Д. А.
Кузнецов, В. Г.
Бабяк, Н. А
Косарев, Е. Н.
Губский, П. В.
Саблін, О. І.
Босий, Д. О.
Кузнецов, В. Г.
Баб’як, М. О.
Косарєв, Є. М.
Губський, П. В.
Дата
2016
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 2 [28]
Анотації
Подані результати експериментального дослідження ефективності роботи інверторних підстан­цій системи тягового електропостачання постійного струму в режимі рекуперації енергії. Встановлено, що інвертування надлишкової енергії рекуперації поїздів не забезпечує її оптимального розподілення та належного режиму напруги в тяговій мережі, що потребує розробки відповідних організаційних та технічних заходів з боку організації руху поїздів та тягового електропостачання. Показники якості енергії рекуперації на приєднаннях 35 кВ тягових підстанцій знаходяться в області граничнодопустимих значень, встановлених стандартом.
 
Приведены результаты экспериментального исследования эффективности работы инверторных подстан- ций системы тягового электроснабжения постоянного тока в режиме рекуперации энергии. Установлено, что инвертирование избыточной энергии рекуперации поездов не обеспечивает ее оптимальное распределение и надлежащий режим напряжения в тяговой сети, что требует разработки соответствующих организационных и технических мероприятий со стороны организации движения поездов и тягового электроснабжения. Показатели качества энергии рекуперации на присоединениях 35 кВ тяговых подстанций находятся в области предельно допустимых значений, установленных стандартом.
 
There have been presented the results of experimental study of the performance of inverter substations of electric traction system of direct current in the mode of recuperation. There has been found that inversion aimed to excess energy recovery of trains does not provide optimal distribution and proper mode voltage in the traction network, which requires the development of appropriate organizational and technical measures for the organization of train movement and traction power supply. Quality indicators of energy recovery at the connectors 35 kV traction substations are within the scope of maximum permissible values established by the standard.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12309
Відкрити
1904-1994-1-SM.pdf (1.018Mb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ