• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 2
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 2
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Розробка математичних моделей аналізу впливу параметричних збурень на стійкість автоматичних систем з логічними управляючими пристроями

Автор
Юхимчук, М. С.
Деркач, А. І.
Yukhymchuk, M. S.
Derkach, A. I.
Деркач, А. И.
Дата
2016
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 2 [28]
  • Наукові роботи каф. КСУ [205]
Анотації
Для дослідження, проектування та ефективного використання систем з логічними законами управління, що розглядаються в статті, запропоновані математичні моделі, які дозволяють визначити залежність режимів роботи від структури системи, параметрів релейних елементів, параметричних збурень, які суттєво можуть змінювати параметри автоколивань та впливати на стійкість систем.
 
ния и использования рассматриваемых в ст ы необходимые математические модели, позволяющие уры системы, параметров релейных элементов, пар орые существенно могут изменять параметры автоколебаний и влиять на устойчивость систем
 
There have been considered the results of research of influence of addition of hydrogenous gas on flowing of working process of petrol engine. The features of work of petrol engines have been analyzed in the modes of the small loading and idling. The presented results got in the process of treatment of the indicator-diagrams taken on the engine of МеМZ- 245. The process of combustion has been investigated in an engine during work with addition of hydrogenous gas.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12357
Відкрити
1917-2020-1-SM.pdf (613.5Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ