• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Дисертації та автореферати
  • Автореферати дисертацій
  • 05.09.03 «Електротехнічні комплекси та системи»
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Дисертації та автореферати
  • Автореферати дисертацій
  • 05.09.03 «Електротехнічні комплекси та системи»
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Методи та засоби діагностування гальмівних кіл пере- творювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів

Автор
Бартецький, Андрій Анатолійович
Бартецкий, Андрей Анатольевич
Bartetskyy, A. A.
Дата
2017
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 05.09.03 «Електротехнічні комплекси та системи» [24]
Анотації
Дисертаційну роботу присвячено підвищенню надійності роботи частот- но-керованих асинхронних електроприводів шляхом діагностування їх гальмі- вних кіл. З цією метою в роботі виконано аналіз методів та засобів діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електропри- водів, розроблено математичні моделі діагностування гальмівних кіл перетво- рювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів із застосуванням математичних апаратів вейвлет-перетворення та логіко-часових функцій. Синтезо- вано математичну модель діагностування конденсаторів ланки постійного стру- му перетворювача частоти. Розроблено необхідні структури пристроїв на основі запропонованих математичних моделей, а також алгоритми їх роботи. Розроб- лено комп’ютерну модель в ППП Matlab Simulink частотно-керованого асинх- ронного електропривода з гальмівним колом та синтезованих пристроїв діагно- стування. В результаті моделювання отримано графіки перехідних процесів при роботі гальмівного кола перетворювача частотно-керованого асинхронного електропривода зі справним гальмівним колом та в аварійних режимах. Для пе- ревірки адекватності синтезованих математичних моделей та правильності ма- тематичного моделювання було проведено натурний експеримент роботи час- тотно-керованого асинхронного електропривода, обладнаного гальмівним ко- лом. Експеримент проводився при роботі частотно-керованого асинхронного електропривода зі справним гальмівним колом та у аварійних режимах типу «раптовий обрив», збільшення опору резистора та збільшення внутрішнього опору силового IGBT-модуля. Отримані результати виміряних перехідних про- цесів збігаються з результатами комп’ютерного моделювання, чим підтверджу- ється адекватність запропонованих математичних моделей діагностування га- льмівних кіл частотно-керованих асинхронних електроприводів. З урахуванням помилок першого і другого роду за методами мінімально- го ризику проведено визначення вірогідності здійснення синтезованими при- строями діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів контрольних функцій.
 
В диссертаций предложен метод диагностирования тормозных цепей час- тотно-управляемых асинхронных электроприводов с применением математиче- ского аппарата логико-временных функций и вейвлет-преобразования. Получил дальнейшее развитие метод диагностирования конденсаторов звена постоянно- го тока. Это позволило повысить надежность работы частотно-управляемых асинхронных электроприводов и безопасность при их эксплуатации. Выполнен анализ методов и средств диагностирования тормозных цепей преобразователей частотно-управляемых асинхронных электроприводов. Для проверки адекватности синтезированных математических моделей и правильности математического моделирования был проведёно натурный экспе- римент работы частотно-управляемого асинхронного электропривода, оборудо- ванного тормозной цепью. Полученные результаты измеренных переходных процессов совпадают с результатами компьютерного моделирования, чем под- тверждается адекватность предложенных математических моделей диагности- рования тормозных цепей преобразователей частотно-управляемых асинхрон- ных электроприводов. С учетом ошибок первого и второго рода по методам минимального рис- ка осуществлено определение вероятности осуществления синтезированными устройствами диагностирования тормозных цепей преобразователей частотно- управляемых асинхронных электроприводов контрольных функций.
 
The research presents the developed mathematical model of diagnostics system of brake circuits of frequency converters, the given model takes into consideration voltage derivative on capacitor filter and, unlike the existing models, enables to perform diagnosis of brake circuit in the process of electric drive operation in short and long break cycles. Using mathematical tools of wavelet-transform, mathematical model of wavelet-diagnostics of brake circuits of frequency-controlled asynchronous electric drivers converters is suggested, the given model enables to determine the de21 gree of brake circuits states of frequency-controlled asynchronous electric drive converters approach to emergency state. Applying mathematical tools of logic-time functions mathematical model for the diagnosis of brake circuits of frequency-controlled asynchronous electric drives converters is synthesized, the model enables to simplify the algorithm of determination of current state degree of frequency- controlled asynchronous electric drive converters brake circuits approach to breakdown state. Mathematical model of diagnostic system of frequency converter capacitors is developed, the given model takes into account the dynamics of operation coefficient change in time, sign of its derivative that enables to avoid taking faulty decisions of the first kind by the system, promptly warn the operation staff about critical state of operating capacitor, necessity to remove frequency converter out of service and prevent the damage of the capacitor. On the basis of mathematical tools of logic-time functions structural diagram of the device is developed, its application, unlike the already known, enables to perform diagnostics of brake circuits of frequency-controlled asynchronous electric drive converters in the process of electric drive operation. Using mathematical tools of logic-time functions and wavelet-transform, algorithms and functional circuits of microprocessor facilities are developed, they possess enhanced functional possibilities and are able to perform diagnostics of brake circuits of frequency-controlled asynchronous electric drives converters, that in its turn, allow to determine reliably technical state and be easily integrated in general diagnostic system of frequency converter. Algorithm and functional circuit of microprocessor device, having enhanced functional possibilities and allows to perform diagnostics of d.c. link capacitor of frequency converter and reliably determine technical state of electric equipment are developed. Such realization enables to improve considerably operation speed of device, decrease its energy consumption and dimensions. Computer model of frequency-controlled asynchronous electric drive with brake circuit was developed in software package Matlab Simulink, graphs of transient processes in the course of brake circuit operation of frequency-controlled asynchronous electric drive converter with fault-free circuit and in emergency modes of sudden cut off type, increase of resistor resistance and growth of internal resistance of power IGBT module are obtained. Computer model of wavelet-diagnostics of brake circuit of frequency- controlled asynchronous electric drives and computer model of brake circuits diagnostics of frequency-controlled asynchronous electric drives, applying logic-time functions are crated in software package Matlab Simulink. The obtained corresponding results of modeling prove the adequacy of the synthesized models. For verification of the adequacy of the synthesized mathematical modules and correctness of mathematical modeling full-scale experiment of frequency-controlled asynchronous electric drive, equipped with brake circuit was carried out. The experiment was performed in the process of frequency-controlled asynchronous electric drive operation with fault-free brake circuit and in emergency modes of “sudden cut off” type, increase of resistor resistance and increase of the internal resistance of power IGBT module. The obtained results of measured transient processes coincide with the results of computer modeling, confirming the adequacy of the suggested mathematical diagnostic models of brake circuit of frequency-controlled asynchronous electric drives. Assessment of the accuracy of synthesized device, developed for diagnostics of brake circuits of frequency-controlled asynchronous electric drives converters with the account of the errors of the first and second kind by the methods of minimal risk was carried in the research.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19318
Відкрити
Бартецький Андрій Анатолійович.pdf (678.8Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ